Częste pytania

Kupon zostanie automatycznie wysyłany na podany adres e-mail, gdy tylko płatność zostanie zaksięgowana na naszym koncie. Jeśli nie możesz go znaleźć w skrzynce odbiorczej, mogła wystąpić jedna z poniższych sytuacji:

  1. informacja wpadła do folderu spamu

    Po pierwsze, zawsze sprawdzaj pocztę e-mail, aby upewnić się, że kupon nie wpadł do folderu ze spamem. Sprawdź folder spam na gmail.com.

    Jeśli nie możesz znaleźć kuponu tutaj, skontaktuj się z nami pod adresem info@travelking.pl. Wpisz symbol zmienny w zamówienia w wiadomości e-mail, a następnie ponownie wyślemy Ci kupon. Możesz również pobrać kupon w swoim profilu.

  2. Błędny symbol zmienny

    Sprawdź, czy poprawnie wpisałeś symbol zmiennej i kwotę w zleceniu płatniczym. Jeżeli zmienny symbol zostanie wprowadzony niepoprawnie, musimy ręcznie prześledzić płatność. Wyślij do nas e-mailinfo@travelking.pl, który będzie zawierał prawidłowy symbol zmiennej zamówienia oraz numer Twojego konta do śledzenia płatności.

  3. Błędny adres kontaktowy

    Jeśli nie otrzymałeś nawet instrukcji płatności za zamówienie, może to być spowodowane błędnie wprowadzonym adresem e-mail. Poinformuj nas o tym fakcie na info@travelking.pl wraz z informacją o zamówionym pobycie.
  • Pobyty z możliwością rezerwacji terminu

  • W przypadku pobytów z opcją rezerwacji terminu istnieje możliwość wyboru terminu i dokonania wiążącej rezerwacji już w momencie zakupubr>
  • Zakup kuponu bez rezerwacji terminu

  • Możesz sprawdzić dostępność preferowanego terminu bezpośrednio na naszej stronie internetowej. Dla każdego rabatu pod datą ważności kuponu wyświetlany jest kalendarz dostępności z orientacyjnymi datami.
  • Jeśli wybrany przez Ciebie termin jest zaznaczony na pomarańczowo, oznacza to, że hotel jest w pełni zarezerwowany w danym terminie i nie można zarezerwować pobytu. Szary kolor oznacza, że ​​hotel w ogóle nie przyjmuje noclegów w danym terminie.
  • Jeżeli wybrany przez Ciebie termin jest zaznaczony na zielono, istnieje możliwość rezerwacji pobytu w tym terminie. Daty są regularnie aktualizowane, ale dostępność może zmieniać się z dnia na dzień, szczególnie w sezonie. Dlatego zawsze lepiej sprawdzić dostępność w hotelu. Możesz to zrobić samodzielnie lub skontaktować się z naszą obsługą klienta, który sprawdzi sytuację za Ciebie.
  • Pobyty z możliwością rezerwacji terminu

  • W przypadku pobytów z możliwością rezerwacji terminu, istnieje możliwość wyboru i rezerwacji terminu w momencie zakupu.
  • Zakup kuponu bez rezerwacji terminu

  • Wiążącej rezerwacji można zawsze dokonać za pomocą numeru kuponu. Rezerwacji należy dokonać z dużym wyprzedzeniem, dzięki czemu unikniesz np. sytuacji, w której preferowane przez Ciebie terminy są zarezerwowane.
  1. Pobyty zagraniczne, gdzie personel mówi tylko w języku obcym

    Z nami nie musisz się martwić bariery językowej. Z przyjemnością zajmiemy się Twoją rezerwacją za Ciebie. Wyślij nam wiadomość e-mail na adres info@travelking.pl, który będzie zawierał Twoje imię i nazwisko, liczbę osób (w przypadku dzieci wraz z ich wiekiem), wybraną datę, numer kuponu oraz wszelkie inne wymagania. Potwierdzimy, że zajmujemy się Twoją rezerwacją w hotelu. Jak tylko zostanie przetworzony Twój pobyt, wyślemy informację na Twój adres e-mail. Wydrukuj kupon przed wyjazdem na pobyt, należy go okazać w recepcji po przyjeździe.

  2. Dokonano zmiany rezerwacji

    Chętnie pomożemy również w przypadku zmiany dokonanej już rezerwacji. Wyślij do nas prośbę na adres e-mail info@travelking.pl wraz z informacją o tym, jaką zniżkę zamówiłeś.
  • Wybierz płatność kartą kredytową. Konieczne jest jednak aktywowanie w swoim banku usługi płatności kartą online z zabezpieczeniem 3D. Jednocześnie musisz mieć ustawiony odpowiednio wysoki dzienny/miesięczny limit wpłat. W przypadku problemów lub jeśli nie jesteś pewien, czy Twoja karta spełnia te warunki, skontaktuj się z obsługą klienta swojego banku.
  • W przypadku płatności kartą, kupon otrzymasz w ciągu 15 minut od dokonania płatności. Możesz go pobrać od razu po dokonaniu płatności na naszej stronie, jednocześnie prześlemy go na Twój adres e-mail.
  • Pobyty z możliwością rezerwacji terminu

  • Jeśli kupisz kupon z rezerwacją terminu, kwaterodawca od razu po opłaceniu wie o Twoim pobycie, więc nie musisz się już o nic martwić.
  • Wydrukuj kupon przed wyjazdem na pobyt, należy go okazać w recepcji po przyjeździe. Każdy kupon ma swój unikalny kod, na podstawie którego usługi będą dla Ciebie świadczone. Dlatego nigdy nie udostępniaj go nikomu poza personelem konkretnego obiektu noclegowego.

Zakup kuponu bez rezerwacji terminu

  • Jak najszybciej po otrzymaniu kuponu skontaktuj się z usługodawcą w celu rezerwacji pobytu. Usługodawca odpowie również na wszystkie Twoje pytania dotyczące usługi.
  • Chętnie pomożemy Ci w rezerwacji, czy to pobytu w Polsce, czy za granicą, szczegółowe procedury patrz punkt Jak zorganizować rezerwację noclegu?.
  • Wydrukuj kupon przed wyjazdem na pobyt, należy go okazać w recepcji po przyjeździe. Każdy kupon ma swój unikalny kod, na podstawie którego usługi będą dla Ciebie świadczone. Dlatego nigdy nie udostępniaj go nikomu poza personelem konkretnego obiektu noclegowego.
  • Okres ważności kuponu jest opisany przy każdej promocji. W związku z tym możesz zatrzymać się w dowolnym momencie w okresie ważności kuponu.
  • Jednak kupon może mieć ograniczenia. Typowymi przykładami są pory roku (można przebywać tylko w wykupionym sezonie) lub dni rozpoczęcia. Wszystkie możliwe ograniczenia znajdziesz zarówno w promocji, jak i na swoim kuponie.
  • Rezerwacji należy dokonać z dużym wyprzedzeniem, dzięki czemu unikniesz np. sytuacji, w której preferowane przez Ciebie terminy są zarezerwowane.

Skorzystaj z naszego systemu lojalnościowego i zbieraj kredyty za różne czynności. Zdobywaj je przy zakupie pobytu, wypełnianiu kwestionariusza itp. W ten sposób możesz znacznie zaoszczędzić.

1 kredyt = zniżka 0,20 zł.

  • Aby zastosować kredyty, należy zalogować się pod swoim adresem e-mail i hasłem.
  • Po zalogowaniu wybierz swój pobyt i wykorzystaj dowolną liczbę kredytów w kolumnie "Kredyty" podczas składania zamówienia. 1 kredyt = zniżka 0,20 zł.
  • Istnieje możliwość jego przywrócenia tutaj.

Oczywiście - skorzystaj z zakupu kuponu bez rezerwacji terminu - kupon ten można przekazać dowolnej osobie.

Specjalista ds. Obsługi Klienta

Cindy Obsługa klienta - Senior info@travelking.pl
Tomáš Dział reklamacji info@travelking.pl
Zuzana Obsługa klienta - Senior info@travelking.pl

Portal Travelking prowadzi firmę:

TPF group s.r.o.
Dvořákova 44/14, Brno 602 00, Česká republika
IČO: 02642328 | DIČ: CZ02642328

Zapomniałeś hasła?

Zdobądź nowe!

Możesz zalogować się z pomocą sieci społecznościowej:

Rejestrując się przez Facebook lub Google, wyrażam zgodę z Warunkami handlowymi i potwierdzam, że zapoznałem/am się z Polityką ochrony danych osobowych.

Chcę się zarejestrować

Lub zarejestruj się za pomocą sieci społecznościowych:

Rejestrując się przez Facebook lub Google, wyrażam zgodę z Warunkami handlowymi i potwierdzam, że zapoznałem/am się z Polityką ochrony danych osobowych.

Zapomniałeś hasła?

Nie ma znaczenia! Po prostu wpisz swój adres e-mail, a my wyślemy Ci link do utworzenia nowego konta.

Tento e-mail u nás není zaregistrovánVytvořit účet