Kupon zostanie automatycznie wysyłany na podany adres e-mail, gdy tylko płatność zostanie zaksięgowana na naszym koncie. Jeśli nie możesz go znaleźć w skrzynce odbiorczej, mogła wystąpić jedna z poniższych sytuacji:
Po pierwsze, zawsze sprawdzaj pocztę e-mail, aby upewnić się, że kupon nie wpadł do folderu ze spamem. Sprawdź folder spam na gmail.com.
Jeśli nie możesz znaleźć kuponu tutaj, skontaktuj się z nami pod adresem info@travelking.pl. Wpisz symbol zmienny w zamówienia w wiadomości e-mail, a następnie ponownie wyślemy Ci kupon. Możesz również pobrać kupon w swoim profilu.
Skorzystaj z naszego systemu lojalnościowego i zbieraj kredyty za różne czynności. Zdobywaj je przy zakupie pobytu, wypełnianiu kwestionariusza itp. W ten sposób możesz znacznie zaoszczędzić.
1 kredyt = zniżka 0,20 zł.
Oczywiście - skorzystaj z zakupu kuponu bez rezerwacji terminu - kupon ten można przekazać dowolnej osobie.
Portal Travelking prowadzi firmę:
TPF group s.r.o.
Dvořákova 44/14, Brno 602 00, Česká republika
IČO: 02642328 | DIČ: CZ02642328
Zaloguj się i w pełni korzystaj z zalet Travelking.
Cieszymy się, że możemy Cię ponownie zobaczyć! Zarejestruj się i korzystaj z zalet Travelking w pełni.
Rejestrując się przez Facebook lub Google, wyrażam zgodę z Warunkami handlowymi i potwierdzam, że zapoznałem/am się z Polityką ochrony danych osobowych.
Rejestrując się przez Facebook lub Google, wyrażam zgodę z Warunkami handlowymi i potwierdzam, że zapoznałem/am się z Polityką ochrony danych osobowych.
Nie ma znaczenia! Po prostu wpisz swój adres e-mail, a my wyślemy Ci link do utworzenia nowego konta.