Ocena napisana: 11. 5. 2025
Hotel, otoczenie i wellness bardzo piękne, jednak byliśmy rozczarowani, kiedy przyjechaliśmy i dowiedzieliśmy się, że nikt w recepcji nie będzie się z nami komunikował, ponieważ nasz apartament nie należy do agencji, która zarządza całym hotelem. W związku z tym nie mogliśmy zjeść bezpośrednio w hotelu ani poprosić recepcji o jakiekolwiek informacje i jechaliśmy dwa kilometry dalej. Co prawda było to zaznaczone w warunkach, ale nie liczyliśmy na to, że jest możliwość zjedzenia śniadania bezpośrednio w hotelu pod agencją, co na pewno byłoby przyjemniejsze. To zdecydowanie nie robi dobrego wrażenia na gościu,a wręcz przeciwnie chaotycznie.Niestety ogrzewanie w pokoju nie działało,na zewnątrz zrobiło się zimno,a w środku mieliśmy 17 stopni. Dopiero po 24 godzinach dali nam bezpośredni grzejnik, który pomógł ogrzać apartament. Kolejnym minusem było to, że kolacja była serwowana tylko do 18:00, więc trzeba było wcześnie wrócić z wędrówki. Co więcej, ta informacja nie jest wymieniona w warunkach, więc kiedy przyjechaliśmy o 18.30 pierwszego dnia, wszędzie było już zamknięte i zajęło dużo czasu, aby się do kogoś dodzwonić. Doceniamy jednak, że w końcu podano nam kolację. Śniadania miały zmienny standard, na początku naszego pobytu wybór był dość mały, pod koniec weekendu był już na solidnym poziomie. Obiadokolacje były smaczne, do wyboru dwa lub trzy dania, jedyne co nas raziło to fakt, że jedynym dodatkiem były ziemniaki w przeróżnych odsłonach. Z drugiej strony doceniliśmy smaczne sałatki i deser.