Nowość TravelBomba: kupon podarunkowy o wartości 400 PLNteraz z 30% zniżką! Promocja obowiązuje tylko do:

Jesienne pobyty wellness

Chcesz się ogrzać w chłodne dni? Wybierz pobyt wellness z jacuzzi, sauną lub basenem termalnym i ciesz się zasłużonym wypoczynkiem.

Chcę się zrelaksować
Oblíbené 0
Nie masz jeszcze ulubionych ofert.
  • W każdej chwili możesz wrócić do ofert
  • Popularne oferty w jednym miejscu
  • Powiadamianie o zmianach w ofertach

Recenzje i oceny: Hotel Zlatý Chlum *** (Jeseniki)

9/10
(Razem 162 ocena)Świetny
Česká Ves, Czechy (Pokaż mapę)

Teraz w sprzedaży dla Hotel Zlatý Chlum ***

Recenzje od klientów

9/10

Personel

9,3

Wnętrze hotelu

8,6

Lokalizacja hotelu

9,1

Posiłki

9

Usługi hotelowe

8,7
2/10  
(Marcela V. - Czechy Czechy)
Ocena napisana: 27. 10. 2025
Przetłumaczone automatycznie (Zobacz oryginał)
Wróciliśmy do Złotego Chlumu po dwóch latach, ponieważ byliśmy tam szczęśliwi. Pokoje są przestronne, jasne, wyposażone w stare meble, co nie miałoby znaczenia, ale łóżka mają zapadnięte materace, więc wpada się w dolly, rozklekotaną kratę, którą słychać za każdym razem, gdy się odwracasz, a nasza była już niby naprawiona, ale tak, że śruba wystawała, przez co można się zranić. Brakuje lamp lub przynajmniej lepszego oświetlenia górnego, ponieważ wieczorem jest tak ciemno, że nie można nic przeczytać, nie widać nawet pilota do telewizora. Szafa w pokoju jest duża, ale tylko z półkami. Łazienka czymś spleśniała, drzwi od prysznica odpadają. Podziwiam panią sprzątającą, bo jedyne czego nie można zarzucić pokojowi to to, że jest naprawdę czysty. Jeśli chodzi o jadalnię - kolejne rozczarowanie. Przez cały tydzień nikt nie wycierał stolików, 3 razy podczas pobytu szukaliśmy swojego stolika bo kelnerki stawiały tabliczkę REZERWOWANE z numerem pokoju jak chciały. Śniadanie przez cały tydzień absolutnie bez zmian i to do tego stopnia, że w piątek debrecin był już kwaśny i chociaż śniadanie zaczyna się o 8 rano, o 8.05 nie było już lekkiej bułki, tylko chleb razowy, a na pytanie, czy zostanie uzupełniony, odpowiedź brzmiała, że jest tylko to, co było. To, że do sznycla podano nam zimne ziemniaki, nie było już zaskoczeniem. W ogóle nie zaoferowano nam powitalnego drinka. Zanim pojechaliśmy na te wakacje, czytałem opinie i jeden pan napisał tam podobnie do tego, co ja teraz robię. Pomyślałem, co oni wymyślają. Nie zmyślał.
8/10  
(Miroslav M. - Czechy Czechy)
Ocena napisana: 17. 10. 2025
Przetłumaczone automatycznie (Zobacz oryginał)
W październiku pokoje hotelowe powinny być ogrzewane do ponad 20 stopni. Było zimno. Po ponagleniu właściciela temperatura poprawiła się do 21 stopni. Poza tym OK.
8/10  
(LIBUŠE C. - Czechy Czechy)
Ocena napisana: 27. 9. 2025
Przetłumaczone automatycznie (Zobacz oryginał)
Bardzo podobał nam się nasz pobyt.
10/10  
(Alena M. - Czechy Czechy)
Ocena napisana: 7. 9. 2025
Przetłumaczone automatycznie (Zobacz oryginał)
Hotel jest w pięknej okolicy, personel i jedzenie doskonałe. Nie korzystaliśmy z wellness - nie mogę ocenić.
9/10  
(František S. - Czechy Czechy)
Ocena napisana: 7. 9. 2025
Przetłumaczone automatycznie (Zobacz oryginał)
Wszystko w porządku.
9/10  
(Vlastimil V. - Czechy Czechy)
Ocena napisana: 6. 9. 2025
Przetłumaczone automatycznie (Zobacz oryginał)
pełne zadowolenie z pobytu, pomocny personel, czystość, wystarczająca ilość jedzenia
8/10  
(Vladislava M. - Czechy Czechy)
Ocena napisana: 22. 8. 2025
Przetłumaczone automatycznie (Zobacz oryginał)
Personel przyjazny, jedzenie smaczne, brakuje tylko małej lampki przy łóżku
8/10  
(Ludmila M. - Czechy Czechy)
Ocena napisana: 21. 8. 2025
Przetłumaczone automatycznie (Zobacz oryginał)
Byliśmy całkiem zadowoleni z naszego pobytu, ale drugiego dnia nie zaoferowano nam powitalnego drinka, a podczas pierwszej kolacji nie zaproponowano nam nic do picia.
7/10  
(Jiřina Ř. - Czechy Czechy)
Ocena napisana: 21. 8. 2025
Przetłumaczone automatycznie (Zobacz oryginał)
Maksymalna satysfakcja, pogoda była świetna
8/10  
(Ivan K. - Słowacja Słowacja)
Ocena napisana: 8. 8. 2025
Przetłumaczone automatycznie (Zobacz oryginał)
Byliśmy zadowoleni z pobytu, wszystko było w porządku. Jedynie w pokoju brakuje szafek nocnych przy łóżkach i miejsca do przechowywania i ładowania rowerów elektrycznych, działającej windy i w jadalni obrusów na stołach.
10/10  
(Jana V. - Czechy Czechy)
Ocena napisana: 7. 8. 2025
Przetłumaczone automatycznie (Zobacz oryginał)
Personel hotelu doskonały, pomocny. Poleciłbym trochę więcej uwagi na sprzątanie łazienki, ale i tak byliśmy bardzo zadowoleni.
8/10  
(Ludek K. - Czechy Czechy)
Ocena napisana: 6. 8. 2025
Przetłumaczone automatycznie (Zobacz oryginał)
Hotel jest w remoncie po powodzi, więc wellness nie jest dostępne, o czym wiedzieliśmy. Można ocenić pozytywnie poza jedzeniem, jak przyszliśmy później na śniadanie to już nie było "słodkiego" do kawy, inaczej każdy wybierał, więc zadowolenie. Gorzej z kolacjami, przesuszone steki nie dawały się nawet pokroić, zupy i dodatki były smaczne, byliśmy tylko dwie noce, nie wiem czy te dwie kolacje nie były "przypadkiem",
7/10  
(Petra T. - Czechy Czechy)
Ocena napisana: 2. 8. 2025
Przetłumaczone automatycznie (Zobacz oryginał)
Wszystko jest w porządku.
8/10  
(Václav S. - Czechy Czechy)
Ocena napisana: 26. 6. 2025
Przetłumaczone automatycznie (Zobacz oryginał)
Bardzo dobra jakość,obsługa,czysty pokój,dobre jedzenie.Do wyboru 2 posiłki.
8/10  
(Jaroslava K. - Czechy Czechy)
Ocena napisana: 25. 6. 2025
Przetłumaczone automatycznie (Zobacz oryginał)
Pokój czysty, wyposażenie przeciętne, odnowa biologiczna po zeszłorocznej powodzi nadal nieczynna. Śniadania urozmaicone w wystarczającej ilości, każdy coś wybrał, jedyne czego nam brakowało to owoców. Obiadokolacje prawie niejadalne z wyjątkiem zupy, steki wyschnięte, twarda, rozmokła bułka przy hamburgerze, mięso też nam nie smakowało, zwróciliśmy prawie całe.
9/10  
(Silvia K. - Czechy Czechy)
Ocena napisana: 17. 6. 2025
Przetłumaczone automatycznie (Zobacz oryginał)
Byliśmy tu po raz drugi, bo lubimy otaczającą przyrodę. Mieliśmy trochę pecha, że odbywała się tu impreza regionalna, więc wszędzie było tłoczno i nie było gdzie zaparkować. Poza tym śniadanie było obfite i smaczne, a wybór dwóch posiłków w ramach niepełnego wyżywienia również był w porządku.
1/10  
(Radka S. - Czechy Czechy)
Ocena napisana: 17. 6. 2025
Przetłumaczone automatycznie (Zobacz oryginał)
Niestety najgorszy pobyt, jakiego kiedykolwiek doświadczyliśmy. Na nasze nieszczęście trafiliśmy na złą porę roku, kiedy w hotelu odbywały się Dni Partnerstwa. Nie zostaliśmy o tym w ogóle powiadomieni, mimo że kontaktowałem się z obsługą kilka dni przed naszym pobytem, aby zarezerwować kolację. Kiedy przyjechaliśmy po południu, okazało się, że nie mamy gdzie zaparkować, ponieważ cały teren był zajęty przez stragany, atrakcje, sprzęt i ludzi. Czekaliśmy w samochodzie, aż ktoś z hotelu skieruje nas na alternatywny parking, co nam się nie podobało, ale niech tak będzie. Na szczęście udało nam się znaleźć wolne miejsce. Recepcja w ogóle nie działała, a pani w restauracji wydawała klucze. Ale chyba nie rozumiała pracy recepcjonisty, bo kiedy gość zapytał, gdzie zaparkować, powiedziano mu, że nigdzie nie ma wolnego miejsca, nawet na wolnych zarezerwowanych parkingach, i że stoi gdzieś, jeśli to w porządku, i powiedziano mu: jestem ostatnią osobą, która może ci doradzić, nie mam nawet prawa jazdy.... Hotel był otwarty dla wszystkich, byli goście z imprezy, dzieci z imprezy latały po korytarzach, siedziały na parterze .... Mieliśmy ze sobą dzieci w wieku 5 i 3 lat, dostaliśmy pokój naprzeciwko sceny i słuchaliśmy DJ-a (głośność naprawdę ekstremalna) do 1:15, mimo że okna były zamknięte. Dzieci płakały, że nie mogą zasnąć i budziły się, gdy już spały. Na szczęście DJ ogłosił o 1:05, że zagra tylko 2 ostatnie piosenki, ponieważ mogli grać tylko do 1:00. Tak więc później jedynym hałasem byli pijani i hałaśliwi uczestnicy imprezy, ale nie przeszkadzało nam to zbytnio, ponieważ w porównaniu do głośników, była to niebiańska muzyka do spania. Najsmutniejsze w tym wszystkim jest to, że nikt nas nawet nie przeprosił. Przypuszczam, że gdybyśmy poszli w innym terminie, oceny byłyby prawdopodobnie inne, ale stosunek do gości w przypadku problemów byłby prawdopodobnie taki sam.
5/10  
(František S. - Czechy Czechy)
Ocena napisana: 8. 6. 2025
Przetłumaczone automatycznie (Zobacz oryginał)
Pobyt zgodny z opisem. Zakwaterowanie na kilku drobiazgach OK. Śniadania OK, słabsze obiadokolacje.
10/10  
(Věra H. - Czechy Czechy)
Ocena napisana: 2. 6. 2025
Przetłumaczone automatycznie (Zobacz oryginał)
Podobała nam się zarówno lokalizacja hotelu, jak i sam hotel. Doskonałe jedzenie i ładne zakwaterowanie.
1/10  
(Patrik S. - Czechy Czechy)
Ocena napisana: 29. 5. 2025
Przetłumaczone automatycznie (Zobacz oryginał)
Nie
9/10  
(Miroslav S. - Czechy Czechy)
Ocena napisana: 29. 5. 2025
Przetłumaczone automatycznie (Zobacz oryginał)
Byliśmy zadowoleni z pobytu. Przyjemne zakwaterowanie, bardzo miła obsługa, dostaliśmy to, co zamówiliśmy, kolacja była bardzo smaczna i wystarczająca (śniadanie mogłoby być bogatsze, ale było wystarczające.) Mały problem - mieliśmy małego psa, w ofercie był za 100,-kč , ale zapłaciliśmy 150,-kč ( ale nadal dobra cena.) Jest to związane z zakwaterowaniem na 2 piętrach i nieco hałaśliwą i zawodną windą, ale nie utknęliśmy. Pogoda była całkiem dobra ( mieliśmy rowery i cieszyliśmy się wycieczkami na nich ) wyjeżdżaliśmy i śnieg spadł na wzgórza. Ale nadal widać, że były powodzie, więc mogę polecić pobyt.
1/10  
(Monika H. - Czechy Czechy)
Ocena napisana: 27. 5. 2025
Przetłumaczone automatycznie (Zobacz oryginał)
Wcale nie byliśmy. Nie dbam o otoczenie, powodzie siały spustoszenie dookoła. Ale obiekty hotelowe stare, obskurne, środek dezynfekujący w łazience przykrył zapach, pościel obrzydliwa. Wejście bez recepcji, pomocna kelnerka jest jednocześnie recepcjonistką, mycie naczyń... Nie polecam Nikumu, bo nawet stosunek ceny do hotelu nie odpowiada. Wyjechaliśmy po pierwszej nocy, nawet kolacji się nie spodziewaliśmy... padało, ale to nie wina hotelu. Ale nie chcieliśmy już spać w łóżku i brać prysznic w spleśniałym obrzydliwym prysznicu, który ugiął się pod naszymi stopami.
10/10  
(Marie A. - Czechy Czechy)
Ocena napisana: 21. 5. 2025
Przetłumaczone automatycznie (Zobacz oryginał)
Bardzo
10/10  
(Vlastimil J. - Czechy Czechy)
Ocena napisana: 20. 5. 2025
Przetłumaczone automatycznie (Zobacz oryginał)
Jedzenie było doskonałe, wszystko co oferowali było dostępne.
8/10  
(Miloslav V. - Czechy Czechy)
Ocena napisana: 18. 5. 2025
Przetłumaczone automatycznie (Zobacz oryginał)
Zakwaterowanie jest świetne. Wszystko czyste. Śniadanie i kolacja nie mogę narzekać. Mieliśmy tylko złą pogodę, więc było do bani. Wellness nie zostało nam nawet zaoferowane. Z tarasu mogliśmy zobaczyć jacuzzi na skraju wzgórz, gdzie płynie woda. Poza tym świetnie. Miłe panie, uśmiechnięte. Tylko my dwoje przy pełnym obłożeniu mieliśmy za dużo. Plus, musieliśmy poradzić sobie z zakwaterowaniem itp.
10/10  
(Olga N. - Czechy Czechy)
Ocena napisana: 10. 5. 2025
Przetłumaczone automatycznie (Zobacz oryginał)
Doskonały stosunek ceny do jakości. Smaczne jedzenie, czyste pokoje. Co prawda hotel widać zużycie, ale to nic strasznego.
9/10  
(Jiří H. - Czechy Czechy)
Ocena napisana: 22. 4. 2025
Przetłumaczone automatycznie (Zobacz oryginał)
Wróciliśmy do hotelu po dwóch latach i muszę powiedzieć, że był to ostatni raz. pokój był czysty i pachnący. Jedzenie było doskonałe, ale nie można tego powiedzieć o obsłudze w restauracji. Pani wyraźnie nie czerpie z tego przyjemności i to widać. Dopiero po około 20 minutach zauważa, że szklanka jest już pusta. O 21:00, kiedy restauracja była jeszcze dość pełna, pani zaczęła liczyć do kasy, że zamierza zamknąć. Więc wiele osób wyszło. My zostaliśmy i widać było, że chce iść do domu. Powiedziała nam, że jutro jest impreza i musi zdążyć (dała nam drinka na wynos). Następnego dnia znowu to samo... długie oczekiwanie na drinki. Po zapłaceniu rachunku w całości, zostawiliśmy całkiem spory napiwek za te dni (obsługa powiedziała mi, że wam nie pomoże). Personel nigdy nie powinien pozwolić klientowi powiedzieć tego w twarz... Niestety to była ostatnia kropla i nie wrócimy.
9/10  
(Petr P. - Czechy Czechy)
Ocena napisana: 20. 4. 2025
Przetłumaczone automatycznie (Zobacz oryginał)
Tim, że byliśmy na 3 noce, więc satysfakcja. Nie potrzebuję luksusów. Jedzenie wystarczające i dobre, kelnerki się starały. Tak, pokoje i pajęczyny na suficie są gorsze. Przydałby się jakiś remont. Ale biorąc pod uwagę sytuację, to jasne, że są ważniejsze rzeczy. Niestety w sobotę była impreza, więc w restauracji przy kolacji było głośno i kelnerki nie nadążały - wina właściciela, że były dwie (mogły się połamać), mało miejsca i hałas nawet po nocy. Gdybym był tam tylko tej nocy, nigdy bym tam nie wrócił. Na szczęście nie byłem, więc ocena jest pozytywna.
10/10  
(Antonín J. - Czechy Czechy)
Ocena napisana: 17. 4. 2025
Przetłumaczone automatycznie (Zobacz oryginał)
Ogólna satysfakcja.
10/10  
(Hana G. - Czechy Czechy)
Ocena napisana: 9. 4. 2025
Przetłumaczone automatycznie (Zobacz oryginał)
Wszystko było w porządku i byliśmy zadowoleni ze wszystkiego, co nam zaoferowano.
9/10  
(Monika K. - Czechy Czechy)
Ocena napisana: 7. 4. 2025
Przetłumaczone automatycznie (Zobacz oryginał)
Obszar wokół hotelu jest nadal dość dotknięty powodzią, ale wzięliśmy to pod uwagę i chcieliśmy wesprzeć lokalną turystykę. Hotel jest duży, pokoje czyste, łóżka wygodne, a jedzenie wyśmienite. Drink powitalny nie był oferowany, co jest wstydem, ale nadrobiliśmy to doskonałymi kolacjami i wspaniałymi śniadaniami. Polecam wieżę widokową Zlatý Chlum i spa Jeseník.
9/10  
(Jarmila V. - Czechy Czechy)
Ocena napisana: 7. 4. 2025
Przetłumaczone automatycznie (Zobacz oryginał)
Hotel starszy, ale czysty, bez windy. Personel był pomocny w przypadku pytań i porad, a my współczuliśmy lokalnym mieszkańcom z powodu rozległych szkód powodziowych, co dotyczyło również twojego hotelu. Wyrazy uznania dla kucharzy, jedzenie było wyśmienite. Nie korzystaliśmy z żadnych usług hotelu, nie robiliśmy nawet zdjęć skutków powodzi. SZKODA, ŻE PAŃSTWO ZROBIŁO TAK NIEWIELE, ABY POMÓC!
9/10  
(Lucie P. - Czechy Czechy)
Ocena napisana: 3. 4. 2025
Przetłumaczone automatycznie (Zobacz oryginał)
Byliśmy zadowoleni, ale hotel i udogodnienia nie były niczym specjalnym.
8/10  
(Jiří E. - Czechy Czechy)
Ocena napisana: 31. 3. 2025
Przetłumaczone automatycznie (Zobacz oryginał)
Wszystko było ok, nie wiem tylko dlaczego reklamują powitalnego drinka, którego nie ma. Nie przeszkadzało mi to, ani tego nie pragnę, ale niech tego nie piszą.
9/10  
(Jan V. - Czechy Czechy)
Ocena napisana: 21. 3. 2025
Przetłumaczone automatycznie (Zobacz oryginał)
Od czasu powodzi widać, że hotel jest w ciągłej renowacji, co jest dobre. Odwiedzamy go regularnie i nadal będziemy to robić. Jesteśmy stosunkowo zadowoleni ze wszystkiego. Szczególnie chwalę pana obsługującego jedzenie i dobrą lokalizację turystyczną.
10/10  
(Eva P. - Czechy Czechy)
Ocena napisana: 12. 3. 2025
Przetłumaczone automatycznie (Zobacz oryginał)
W porządku.
10/10  
(Zuzana M. - Słowacja Słowacja)
Ocena napisana: 9. 3. 2025
Przetłumaczone automatycznie (Zobacz oryginał)
Świetnie, za te pieniądze?
10/10  
(Eva S. - Czechy Czechy)
Ocena napisana: 5. 3. 2025
Przetłumaczone automatycznie (Zobacz oryginał)
Wszystko było zgodne z voucherem, wyposażenie hotelu ( po powodzi) proste, ale wszystko czyste i wystarczające, śniadania obfite, obiadokolacje smaczne
9/10  
(Olga V. - Czechy Czechy)
Ocena napisana: 3. 3. 2025
Przetłumaczone automatycznie (Zobacz oryginał)
Hotel jeszcze nie podniósł się po powodzi, również jego bliskie otoczenie jest mocno zdewastowane. Hotel jest w trakcie remontu, nieprzyjemny był zapach po malowaniu. Ogólnie bardzo czuć, że hotel działa w trybie awaryjnym. Biorąc jednak pod uwagę cenę pobytu jest to chyba adekwatne. Bardzo mile zaskoczona wieża Zlaty Chlum.
10/10  
(Břetislav M. - Czechy Czechy)
Ocena napisana: 25. 2. 2025
Przetłumaczone automatycznie (Zobacz oryginał)
Przyjazny personel.
9/10  
(Monika V. - Czechy Czechy)
Ocena napisana: 23. 2. 2025
Przetłumaczone automatycznie (Zobacz oryginał)
Pobyt nam się podobał, otoczenie hotelu nie jest zbyt ładne, ale pewnie duży wpływ na to miała powódź. Hotel jest zwyczajny, ale dobry za tę cenę. Jedzenie było świetne, zwłaszcza kolacja. Personel był pomocny.
10/10  
(Lenka K. - Czechy Czechy)
Ocena napisana: 23. 2. 2025
Przetłumaczone automatycznie (Zobacz oryginał)
Hotel jest po powodzi, więc nie wszystko działa, ale pokoje są ładne, było ciepło, obsługa miła, dla mnie super. Doskonała kuchnia.
9/10  
(Jana S. - Czechy Czechy)
Ocena napisana: 16. 2. 2025
Przetłumaczone automatycznie (Zobacz oryginał)
Wszystko w porządku.
10/10  
(zdenka K. - Czechy Czechy)
Ocena napisana: 15. 2. 2025
Przetłumaczone automatycznie (Zobacz oryginał)
Chociaż hotel był ogrzewany, wszystko działało, personel był miły.
10/10  
(Bohuslav K. - Czechy Czechy)
Ocena napisana: 15. 2. 2025
Przetłumaczone automatycznie (Zobacz oryginał)
Bardzo bardzo bardzo zadowolony mogę polecić
10/10  
(Jaromír F. - Czechy Czechy)
Ocena napisana: 14. 2. 2025
Przetłumaczone automatycznie (Zobacz oryginał)
Hotel jest zgodny z opisem. Personel hotelu jest bardzo przyjazny, bufet śniadaniowy całkiem przyzwoity wybór. Polecam wycieczkę do Diabelskich Kamieni, Rejvíz i Karlova studánka. Podobał nam się nasz pobyt
9/10  
(Kateřina P. - Czechy Czechy)
Ocena napisana: 10. 2. 2025
Przetłumaczone automatycznie (Zobacz oryginał)
Jesteśmy z mężem bardzo mało wymagającymi klientami, jednak jest nam bardzo przykro, że warunki vouchera nie zostały spełnione przez hotel. Podobnie jak poprzedni klienci, nie otrzymaliśmy żadnego napoju powitalnego i nie jest naszym zwyczajem, aby coś wyciągać. Odwiedziliśmy ten obszar celowo, biorąc pod uwagę okoliczności, że był to obszar dotknięty powodziami w zeszłym roku, więc chcieliśmy okazać nasze wsparcie, przynajmniej w ten sposób. Byliśmy skłonni wydać tutaj trochę więcej pieniędzy, ale personel prawdopodobnie nie czuje się w ten sposób. Obsługa jest bardzo powolna, a czas oczekiwania na drinka bardzo długi. Spodziewałem się innego podejścia. Jedzenie było świetne, dokładnie takie jak w opisie, a oferta dwóch posiłków z góry bardzo nas ucieszyła. Pokój skromny, wystarczający. Jedyny zarzut dotyczy gości. Hotel jest popularny wśród ludzi z Polski, którzy do hotelu mają krótki spacer i wszędzie ich pełno, nie tylko w restauracji, ale i na korytarzach hotelu i nikt się tym nie zajmuje.
10/10  
(Eva Kneblová K. - Czechy Czechy)
Ocena napisana: 2. 2. 2025
Przetłumaczone automatycznie (Zobacz oryginał)
Wszystko było w porządku.
10/10  
(Jan V. - Czechy Czechy)
Ocena napisana: 28. 1. 2025
Przetłumaczone automatycznie (Zobacz oryginał)
Otoczenie rezydencji jest zawstydzone po powodzi. Ale zgodnie z opisem wszystko się zgadzało. To, co podaje kupon, zostało otrzymane, w tym dobra obsługa. Co jest poprawą w stosunku do ostatniej wizyty :) Więc dla nas wszystko było w porządku i nie możemy się doczekać kolejnej wizyty, ponieważ w tej okolicy zawsze jest coś do zrobienia :) Niestety, zdjęcia nie mogą być tutaj ponownie opublikowane :(
10/10  
(Dana S. - Czechy Czechy)
Ocena napisana: 26. 1. 2025
Przetłumaczone automatycznie (Zobacz oryginał)
Wykupiliśmy pobyt na podstawie tego, że było napisane, że jest mało dojazdu do dotkniętych powodzią Jesioników. Podobała nam się bliskość uzdrowiska, mimo że w ten weekend było jeszcze zamknięte. Biorąc pod uwagę specjalną cenę pobytu oceniamy wszystko pozytywnie. Po przyjeździe o 18:00, miłe kelnerki natychmiast nas zameldowały i podano nam kolację zgodnie z naszym zamówieniem, które wcześniej wysłaliśmy e-mailem na adres hotelu. Wszystko nam smakowało, porcje były duże. Pokoje odpowiadały opisom i zdjęciom, ciepła woda działała natychmiast, co nie jest powszechne wszędzie. Ogrzewanie było włączone przez całą noc. Wszędzie widać, że była woda, ale jednocześnie widać jak dużo było pracy. Hotel nadal próbuje naprawić szkody, a dziś, w niedzielę, wokół hotelu pracowało wielu tymczasowych pracowników. Śniadania są obfite i uzupełniane, kto by tu już narzekał w tej wyjątkowej cenie - są rozpieszczeni i nigdy nie będą zadowoleni nigdzie. W nocy było cicho i dobrze spaliśmy. Poranny spacer po ścieżce konturowej nad ogrodami nad Chain Store, gdzie znajduje się ten szlak Fit. Mamy zarezerwowany kolejny pobyt, więc na pewno przyjedziemy. Byliśmy na wycieczce w Rejvíz, pogoda też była dobra. Było słonecznie i bezwietrznie. Warto było zobaczyć staw z mchu. Drink powitalny - nie pijemy, więc go nie przegapiliśmy, ale jeśli jest w menu, wierzę, że inni goście tego oczekują, to jedyna rzecz, którą kelnerki powinny wiedzieć po przyjeździe o rodzaju pobytu, że jest w menu. Zdjęcie, jeśli zostało dodane, zostało zrobione z pokoju.

Częste pytania

Hotel Zlatý Chlum *** oferuje różne warianty pobytów wraz z usługami - cena jest od 267 Zł.
faq.Pobyt v ubytování [název zařízení] má průměrné hodnocení [průměrné hodnocení např. 4,4/5]. Zákazníci si nejvíce chválí: [výčet faktorů, např.: Personál, Lokalita hotelu, Strava.]
Check in: od 14:00, Check out: do 10:00
Tak. za 100 Kč/noc
Parkowanie: gratis
Nie, ten obiekt nie ma basenu.
Tak, jest dostępny w obiekcie Sauna, Możliwość procedur, Wellness.
Polecamy odwiedzić te ciekawe miejsca i tereny w pobliżu 20 km od miejsca noclegu: Jesioniki, Elektrownia szczytowo-pompowa Dlouhé Stráně, Basen i centrum odnowy biologicznej w Jesenicach, Punkt widokowy Diabelskie Kamienie, Wieża widokowa Zlatý Chlum